Elena Gadel: “Jo crec que en una altra vida jo era gitana”

elena gadel

Víctor F. Clares | @victorclares

Ja fa força temps que és coneguda, però segurament és en els últims anys quan la gent ha descobert a la veritable Elena Gadel. Després de Tocant Fusta i De Madera, acaba de publicar el seu nou disc que porta per títol Delicada. El presentarà oficialment el pròxim 18 de maig a la Sala Luz de Gas de Barcelona.

Escolta l’entrevista amb Elena Gadel a #10deCooltura, l’espai d’Amor a l’Art a Cooltura FM:

http://www.ivoox.com/entrevista-amb-elena-gadel_md_3077826_1.mp3″ Ir a descargar

Alguns titulars:

“Ha estat després de 10 anys que he tingut la necessitat de fer un disc”

“El que ofereixo ara és honest i autèntic”

“Jo crec que en una altra vida jo era gitana”

“Un artista més mediàtic fa un disc per any, jo faig el que em surt”


 

En Twitter: @victorclares

 

Leave a Reply

