Albert Ferré: “La crisi ha precaritzat el món de la cultura”

albert ferre

Víctor F. Clares @victorclares

L’Albert Ferré és músic i advocat. Els coneixements i l’experiència que li han donat totes dues professions l’han dut a posar en marxa un projecte sense precedents que té la voluntat de servir d’eina per a programadors i productors de diferents propostes culturals. Qultural.com el defineixen com un web creat per vertebrar de manera eficient el mercat musical català i ho aconsegueixen gràcies a la qualificació cultural. I per què? Per exemple, perquè una bona part dels músics treballa sense estar donats d’alta a la seguretat social, o perquè els organitzadors de grans esdeveniments no tenen la qualificació necessària per dur-los a terme. El projecte Qultural.com pretén dignificar el sector de la producció d’espectacles.

Escolta l’entrevista amb Albert Ferré a #10deCooltura, l’espai d’Amor a l’Art a Cooltura FM aquí:

http://www.ivoox.com/entrevista-a-albert-ferre_md_2942236_1.mp3″ Ir a descargar

Alguns titulars:

“Un artista pot ser objectivament diferent d’un altre, i nosaltres ho qualifiquem”

“Qultural fa el pressupost d’un esdeveniment en 40 segons”

“Buscàvem una solució integral per als organitzadors d’esdeveniments”

“Al món de la música s’està primant la novetat per sobre de la qualitat”

“El problema més greu de la producció d’esdeveniments és la precarització del sector”

“A dia d’avui es fan festes majors amb personal que no està donat d’alta a la seguretat social”

“La crisi ha precaritzat el món de la cultura”

“La organització, les infraestructures i els grups que fan espectacles, els fan de forma precària”

A Twitter: @victorclares

Advertisements

One thought on “Albert Ferré: “La crisi ha precaritzat el món de la cultura”

  1. No deixa de ser un segon intent per vendre el seu producte. El primer http://festelafesta.com/ per el qual ven que el sector és il·legal en la seva majoria, cosa que no es certa, i pretén fer de representant cobrant quotes als que vulguin sortir a la seva plataforma, que per cert, avui en dia els preus no son fixes, i menys es pot definir una oferta sense consultar la disponibilitat o stock dels productes que es demanen, les diferents dates tenen preus diferents i un event no es fa fent 4 clicks.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s