Santos Mateos: “He intentat que es parli de la publicitat invasiva de La Pedrera als mitjans i he fracassat”

SantosMMateos

Víctor F. Clares @victorclares

Al llarg dels anys la publicitat i l’art han mantingut una relació molt propera. Hi ha anuncis que s’han considerat obres d’art i hi ha obres d’art que han esdevingut les protagonistes de diferents campanyes publicitàries. Ara bé, quins són els límits? Des de fa uns dies, La Pedrera, Patrimoni Mundial de la Humanitat ha quedat amagada darrere d’una gran lona publicitària. Sobre el tema parlo amb Santos M. Mateos. És expert en comunicació i mediació de museus i patromoni cultural i és professor de la Universitat de Vic. No us perdeu el seu blog, interesantíssim: www.comunicacionpatrimonio.net

Escolta l’entrevista a #10deCooltura, l’espai d’Amor a l’Art a Cooltura FM:

http://www.ivoox.com/entrevista-a-santos-m-mateos_md_2906308_1.mp3″ Ir a descargar

Alguns titulars:

“El que s’està fent amb La Pedrera és totalment irrespectuós”

“El poster domination és la dominació de la publicitat sobre els monuments”

“He intentat que es parli de la publicitat invasiva de La Pedrera als mitjans i he fracassat”

“La publicitat s’ha nodrit històricament de l’art”

“Els publicitaris haurien d’utilitzar referents artístics, però de manera intel·ligent”

“La vampirització de l’art en publicitat es dóna quan es treu suc al referent de manera gratuïta”

pedrera

A Twitter: @victorclares

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s